Popcorn Hour A-110 Review

Delph1900 27 januari 2009, 1.487 views

Popcorn Hour A-110

Pluspunten

• Speelt héél veel formaten af
  • Menu is gebruikers vriendelijk (vele malen beter dan de Plextor)
  • Stil
  • design (klein)

Minpunten

• Het gemis van een uitgebreide manual.
  • Met een HD ingebouwd werk hij niet out of the box

Geluidskwaliteit Score: 4
De Popcorn in gebruik nemen was voor mij geen makkelijke klus. Ik heb hem gekocht met een HD zodat ik hem aan m'n PC kan hangen om film over te zetten om die vervolgens op de TV te kunnen afspelen. Hoef ik geen DVD's meer te branden en kan ook makkelijk DIVX en andere formaten downloaden en afspelen.
Grote nadeel wat ik heb ondervonden is dat er een summiere engelstage quick start guide bij wordt geleverd welke voor mij zeer onduidelijk was.
Als je er een HD in laat zetten werkt hij niet out of the box.
Kreeg de HD niet geformatteerd en geïnstalleerd en ook de audio en video instellingen zijn niet duidelijk.
Samen met de leverancier wel aan de praat gekregen en ziet er een stuk beter uit dan mijn oude Plextor.

Heb jij ook een Popcorn Hour A-110?

Reviews door de redactie

Dit is niet echt een review te noemen vind ik. Wat ben je precies tegengekomen en hoe heb je dat dan opgelost. Welke formaten heb je geprobeerd. Wat kan je melden over de aansluitingen enz... Misschien nog een leuk fotoo-tje erbij? tot nu toe 1 sterretje
Beetje een korte omschrijving,

Welke codec'en worden ondersteund welke aansluitingen zijn maar een paar dingen die ik graag zou zien een een review
Standaard (out of the box) staat nmt apps ook niet geinstalleerd volgens mij, en die heb je wel nodig wanneer je gebruik wil maken van een hd
Deze review is in stijl met de popcorn handleiding: erg sumier!
Plaatje erbij doen, wat is het uberhaupt voor een ding? Ik snap dat je dat op google op kan zoeken maar dat hoort toch minstens in een review te staan.
Tja, mijn ervaringen zijn comleet anders, ook met Hd erin, systeem rustig zijn werk laten doen en klaar. Ook de menu instellingen spreken voor zich, enige wat ik zag was bij DTS de optie DTS HD, maar wat dat precies is weet ik niet, maar verder was het allemaal duidelijk te snappen, althans voor mij :)
Misschien begrijp ik het niet, maar ik vind het ook raar, ik koop een NMT met HD ingebouwd, en hij werkt nog niet.. Lijkt me toch normaal dat het werkt.

Verder, het is een karige review.
Volgens mij adverteren de shops met de mogelijkheid tot inbouwen van een hd, hiernaast zou het wel netjes zijn wanneer de verkopende partij je voor kan lichten betreffende de software die je nodig hebt om de hd te kunnen gebruiken.
Ben het met je eens dat een manual ( op zijn minst een online manual! ) af en toe een gemis is.

Van de andere kant vraag ik me af welke audio en video settings voor jou een probleem zijn ( weinig problemen mee gehad ). Ook de hdd installeren is een kwestie van 5 minuutjes, formatteren vanzelfsprekend wat langer.
Deze handleiding komt overeen met de Popcorn.
Goed en volledig.