Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 3.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Abyssus Review

MHEhvNewbie 3 mei 2014, 197 views

Razer Abyssus

Pluspunten

• Eenvoud
  • Dpi schakelaartje
  • Polling rate schakelaar
  • gladdere muisvoetjes

Minpunten

• Muisgewicht niet in te stellen

Gisteren in de mediamarkt gekocht voor 36,99 Euro. 3 Knoppen en 2 schakelaartjes veel eenvoudiger kan het niet.

Eenmaal aangesloten werkte de muis direct. De dpi- en polling rate-schakelaar ook zonder eerst software te moeten installeren. Mijn OS is Windows 7 x64.

De muisvoetjes van de Abbyssus zijn gladder dan die van mijn Razer Diamondback 3g. Met mijn Razer Destructor muismat voelt dit ook heel anders aan maar zeer zeker niet onprettig. Dit komt mede door het lichtere gewicht van de Abyssus. Al met al moet ik hierdoor erg wennen aan de Abyssus maar ik beschouw dit niet direct als een nadeel van dit uitstekende produkt. Ik had echter wel graag 12 gram kunnen toevoegen aan de Abbyssus.

Heb jij ook een Razer Abyssus?