Specificaties Socket FM2 met AMD A75 chipset - Bekijk alle specificaties

ASRock FM2A75 PRO4-M Review

warbly2015 3 mei 2014, laatste update op 3 mei 2014, 120 views

ASRock FM2A75 PRO4-M

Pluspunten

• goed te overclocken
  • stabiel
  • mooie UEFI

Minpunten

• Software niet altijd te gebruiken in windows 8.1

Layout Score: 5
Voor dit geld is het een super moederbord de UEFI is erg mooi en overzichtelijk
ook overclocken gaat super ik heb hem met een a8 5600k en ik heb mijn processor kunnen overclocken van 3.6 naar 4.4GHZ Ruim 800mhz overclock 4.5 GHZ was ook stabiel maar de tempraturen liepen wel heel erg op met een hyper 212 evo kwammen de temps na een uur benchmarken op 65GRADEN!!! maar verder geen errors. Het nadeel is dat de fabrikant de software niet langer update Het nadeel hiervan is dat een aantal software progrmmas het niet doen op windows 8.1 gellukig zijn ze niet echt nodig maar blijft jammer.

• AMD A8-5600k
  • Palit GTX660
  • g.skill 8gb 1600mhz

Heb jij ook een ASRock FM2A75 PRO4-M?