Motorola Moto G (2013) 16GB Zwart Review
Helaas moet ik nu na drie maanden al de beoordeling naar beneden toe bijstellen.
Eindoordeel
De telefoon is inmiddels naar SBE (Motorola Repair Centre voor de BeNeLux) geweest omdat het in een soort boot-loop terecht kwam. SBE heeft enkel geconstateerd dat het toestel tekenen van oxidatie vertoont en niet-gerepareerd terug gestuurd. Dus... een toestel welke spatwaterdicht moet zijn heeft waterschade die niet gedekt wordt door de garantie. GEWELDIG! 
Update 13-08-2014:
Motorola heeft inmiddels "gedetailleerd gekeken" en geconstateerd dat er waterschade is en dat die niet gedekt wordt door de garantie. Waardeloze antwoord gedekt door kleine lettertjes. Daar sta je dan met je kl*!e in je handen.
Update 13-08-2014:
Motorola heeft inmiddels "gedetailleerd gekeken" en geconstateerd dat er waterschade is en dat die niet gedekt wordt door de garantie. Waardeloze antwoord gedekt door kleine lettertjes. Daar sta je dan met je kl*!e in je handen.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Motorola Moto G (2013) 16GB Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!