AMD A8-5600K Boxed Review

warbly2015 2 mei 2014, laatste update op 6 mei 2014, 395 views

AMD A8-5600K Boxed

Pluspunten

• lekker overclock baar
  • word niet super warm
  • goedkoop

Minpunten

• de ingebouwde video kaart is erg slecht koop dus een extra videokaart

WAT EEN BEEST deze APU is echt een monster ik heb deze processor nu 2maanden en wat een beest
Standaard op 3.6GHZ valt hij wat tegen maar in boost mode zie je al grote verbeteringen. Nu ben ik zelf een stuk verder gegaan ik heb hem overclocked naar 4.4GHZ!!!!! hiervoor moet je wel minstens een hyper 212evo de tempratuur loopt namelijk snel op gezien het hoge voltage wat nodig is voor deze overclock 4.5GHZ is ook mogelijk maar met lucht koeling kom je er niet daar heb je water koeling voor nodig ik haalde op 4.5ghz een tempratuur van 65GRADEN!!! iets te hoog dus heb hem nu draaien op 4.4GHZ met max temp van 55 graden de prestaties met deze overclock zijn over duidelijk samen met een gtx660 behaalde ik op stock settings rond de 30-35FPS in Battlefield 4 na het overclocken behaalde ik 50-65FPS nog steeds niet super goed maar wel oke voor een APU. ook in heaven valley was er duidelijk verschil van 22.5fps op stock naar 29.9fps met overclock een performance gain van 7.4FPS een klein verschil maar in games is dit verschil merkelijk groter

Conclusie: Een zeer goede processor voor 80euro

• asrock fm2-pro4-m
  • Palit GTX660

Heb jij ook een AMD A8-5600K Boxed?

Conclusie: Een zeer goede processor voor 80euro