Trust MI-2540D Review

Trust MI-2540D

Pluspunten

• Hoge gevoeligheid
  • Ergonomie

Minpunten

• 'trilt' bij langzame bewegingen
  • ietwat fragiele internetknoppen

Deze muis van trust is in principe een goede muis als je hem alleen voor desktop-applicaties gaat gebruiken. Als je meer precisie van een muis verwacht zul je toch echt een duurdere muis moeten kopen (een logitech bijvoorbeeld).
Ondanks dat dit een 1000dpi muis is is hij niet echt geschikt voor gamen. Dit komt vooral door het trillen van de muis bij kleine bewegingen. Als je de muis heel langzaam omhoog beweegt gaat hij namelijk naar beneden en vice versa. Bijzonder frustrerend als je aan het snipen bent.
Voor de rest is dit een degelijke muis. Hij ligt fijn in de hand, heeft een goed gewicht en zal niet zomaar kapot vallen. Al heb ik wel mijn twijfels over de internet knoppen, die naar mijn mening een beetje fragiel zijn, maar na een jaar zitten ze er bij mij nog steeds goed op.
Het grootste voordeel van deze muis is zijn prijs. Voor het schamele bedrag van 8 euro heb je een prima muis voor je desktop werk. Maar zoals eerder gezegd moet je niet verwachten dat je er lekker mee kan gamen.

Heb jij ook een Trust MI-2540D?