Sony SRS-BTX300 Review

harmpie21 29 april 2014, laatste update op 3 augustus 2014, 616 views

Sony SRS-BTX300

Goed product. Doet wat je van een Speaker verwacht. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Zeer goed geluid.
  • Goede bas.
  • Makkelijk te pairen met zowel de ASUS USB-BT211 Mini Bluetooth Dongle, als de iPhone 5 & Huawei G615.
  • Het bellen werkt ook goed en andere kant kan mij goed horen. Zowel dichtbij de speaker als op afstand (5 - 6 meter)

Minpunten

• Tot nu toe nog niks gevonden.

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 5
Ik zocht al enkele dagen voor een bleutooth speakerset, eerst had ik de JBL Flip op het oog totdat ik deze zag staan bij de Media Markt in Zwolle. Beiden heb ik naar geluisterd en zonder na te denken heb ik dus deze gekocht. Tot op heden gelukkig geen spijt van!

Wat zit er allemaal in de verpakking:
- Sony SRS-BTX300W.
- Gebruikershandleiding.
- AC Adapter.
- Beschermhoes.

Na het pairen pakte hij hem meteen en kon ik genieten van muziek. Zowel op mijn telefoon als via de TV.

Een korte review, maar deze ga ik de komende dagen proberen uit te breiden en wat foto's schieten.

Dit is tevens mijn eerste (uitgebreide) review hier op Tweakers. Graag hoor ik jullie input! En wat jullie verder willen lezen en zien. Ik zal dit dan proberen voor elkaar te krijgen. Uiteraard moet ik dan ook over deze middelen beschikken!

Heb jij ook een Sony SRS-BTX300?