Sitecom MD-250 Network Drive Review

bombarie 23 januari 2009, 737 views

Sitecom MD-250 Network Drive

Pluspunten

• behuizing
  • installatie

Minpunten

• geluidsniveau ventilator

Kwaliteit voeding Score: 3
Apparaat nu ruim een jaar in gebruik. Aanvankelijk als netwerkschijf maar op dit moment vooral als USB schijf.

Installeren
Installeren gaat eenvoudig. Heldere beschrijving en eenvoudig. Wat nu vooral voor mij een voordeel is dat ik even eenvoudig een andere schijf erin kan zetten om bestanden te parkeren of een schijf te controleren.

Gebruik
Wat natuurlijk meteen opvalt is de enorme bak lawaai die de ventilator maakt
Over netwerk snelheden kan ik niet veel zeggen aangezien deze nu meestal als USB disk in gebruik is. Daar werkt het voldoende.Sla er regelmatig grote hoeveelheden foto's op op, en opgenomen bestanden van de harddiskrecorder.

Betrouwbaarheid
Gebruik regelmatig andere schijven en dat werkt prima. Ben nog geen problemen tegengekomen. Maar staat dan ook niet vaak lange tijden achter elkaar aan en gebruik geen netwerk functie.

Eenvoudig apparaat dat weinig problemen kent, moet gezegd worden dat ik de netwerk functie niet (meer) gebruik. Als USB schijf voldoende. Zeker geen apparaat voor de woonkamer (lawaai ventilator).
Totaal oordeel Voldoende

Heb jij ook een Sitecom MD-250 Network Drive?

Ik heb zo eens door je reviews gekeken en wat mij betreft mag je best ophouden met ze te schrijven. Als je telkens niet de moeite neemt om een product fatsoenlijk te beschrijven, de punten waarop je beoordeeld uit te leggen, wat foto's toe te voegen etc, dan heeft niemand er wat aan. Ik heb ze dan ook allemaal 1 ster gegeven.

Ik weet van die aparaat nu eigenlijk nog niks meer dan dat het een USB drive is.

[Reactie gewijzigd door Luuk1983 op 23 januari 2009 17:08]

Zoals Luuk aangeeft: hier heeft helemaal niemand iets aan. Stop er maar mee..