Specificaties Tower, 6 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

Aerocool V3X Devil Red Edition Review

SOEPSTENGEL13 25 april 2014, 485 views

Aerocool V3X Devil Red Edition

Pluspunten

• Netjes afgewerkt voor de prijs
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Staal lijkt vrij dun, een buigt daardoor eerder

Deze kast besteld ter vervanging van een bestaande kast. Alle onderdelen had ik dus al. De kast is vrij basic, zoals de prijs doet vermoeden. Toch was de kast, tegen mijn verwachting in, uitgebreider dan ik dacht.

Zo is de gehele kast, ook de binnenkant volledig zwart gespoten. Er zijn 3 verwijderbare frontjes voor een DVD speler, maar er is een extra frontje meegeleverd voor een floppydrive of 3.5" cardreader. Zodat je ook deze kwijt kunt in de kast. De bracket hiervoor wordt ook meegeleverd. Deze zou je ook kunnen gebruiken voor het plaatsen van een 2.5" SSD of hardeschijf in een 3.5" harddisk bay. Dit lukt door hem een kwartslag te draaien.

De aan knop is degelijk, blijft niet hangen en doet ze werk gewoon goed.
Ook twee USB poorten aan de kast zijn een prettige bijkomstigheid.

Er is een 80mm casefan meegeleverd, en de kast biedt ruimte voor nog twee 120mm fans aan de zijkant, en een aan de voorkant.

Dus een ideale budget kast voor een goede basis.

Heb jij ook een Aerocool V3X Devil Red Edition?