Acer Aspire E1-531-B9604G50Mnks Review

PR3V05Newbie 23 april 2014, 419 views

Acer Aspire E1-531-B9604G50Mnks

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Behuizing
  • Stil

Minpunten

• Processor
  • Zeer gevoelige HDD

Ik heb deze laptop nog geen jaar en mijn HDD was al gecrashed. Dit vond ik heel jammer. Ik vind deze laptop op het begin wel goed, maar na een weekje al zag ik dat hij steeds trager ging lopen, terwijl er standaard programma's op stonden. Na wel een goeie service van Acer probleem verholpen. Had ook al problemen met de internetkaart. Dit was erg vervelend, omdat ik veel voor school op internet moet kunnen. Ook dit probleem verholpen. Ik vind de prestaties minder, maar als je deze laptop wilt gebruiken voor alleen beetje internetten en wat foto's kijken, dan is deze wel goed. Het beeld vind ik wel goed, vooral als je een film kijkt, dan is het scherm mooi gevuld zonder zwarte balken erin.

Heb jij ook een Acer Aspire E1-531-B9604G50Mnks?

tja, met een Intel Pentium Dual Core B960 moet je ook niet te veel verwachten.
Maar voor de rest wel een leuk school laptopje, daar niet van hoor ;)
Alle software die je niet nodig hebt eraf halen. Een B960 moet snel genoeg zijn voor jouw taken en moet ook snel genoeg kunnen opstarten met Windows 7 of Windows 8. Veel van de meegeleverde software, maar ook bijvoorbeeld McAfee zorgen ervoor dat de computer langzamer aanvoelt. Via CCleaner kun je op een gemakkelijke manier de opstart programma's uitschakelen :). Wel even goed kijken of je ze echt niet nodig hebt, misschien staan op het forum nog wel tips daarover en anders kun je op Google zoeken.