Sitecom CN-516 Bluetooth 2.1 USB Micro Adapter Review

aerinasNewbie 19 april 2014, 1.294 views

Sitecom CN-516 Bluetooth 2.1 USB Micro Adapter

Pluspunten

• Werkt prima, goed bereik. goedkoop.

Minpunten

• Waardeloze installatie vd driver. Driver past browser settings aan en die kunnen dan niet meer teruggezet worden.

Driverkwaliteit Score: 1
De dongle zelfs werkt prima. Ik heb mijn Dualshock 4 controller op mijn pc aangesloten via deze dongle en ik kan aan de andere kant van mijn huis nog spelen als ik wil. Maar de driver is echt belachelijk.

Eerst liep de installatie vast, toen ik uiteindelijk besloot om de bestanden van de cd te kopieren en vanaf de hdd te runnen duurde het alsnog 10 minuten!! om te installeren. Daarna kon ik een zeer verwarrend menu openen dat continue naar nieuwe apparaten zegt te scannen (wat overigens niet werkt, geen verbinding kunnen krijgen).

Na een hoop zoeken vond ik een bluetooth assistant programma dat blijkbaar ook geinstalleerd was bij de normale driver en dat wel in een keer werkte. Nu kan ik alleen mijn startpagina in chrome niet meer zelf kiezen, die wordt standaard naar search.conduit.com geredirect. De hele zooi weer deinstalleren verhelpt dit probleem, dus het ligt zeker aan de driver van deze dongle.

Als ik ergens kwaad van wordt is het als programma's aan mijn settings komen (en ze dan ook nog eens locken).

Heb jij ook een Sitecom CN-516 Bluetooth 2.1 USB Micro Adapter?

Ik ben bekend met Sitecom drivers, van verschillende apparaten, en ik kan bevestigen dat als er iets fout aan Sitecom producten is het de drivers zijn,...