Specificaties LED all-in-one (Kleur) met Ethernet - Bekijk alle specificaties

Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4

Ik heb de Brother MFC9140cdn vandaag binnen gekregen. Het aansluiten ging heel soepel, al moet je wel even alle bescherming rondom de toners eraf halen en een soort blad wat onderdoor alle toners ligt eruit halen. Het installeren ging heel soepel. Vervolgens heb ik wat dubbelzijdige bladzijdes in kleur uitgeprint. Het duplex systeem werkt tot nu toe heel soepel. De print snelheid is niet heel hoog, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. Aangezien dit een LED printer is en ik van te voren had gelezen dat de kwaliteit hiervan nog niet zo heel goed is was ik hier erg benieuwd naar, en ik moet zeggen dat ik de kwaliteit erg goed vind. Ik heb nog geen foto's geprint want dat schijnt wat minder goed te gaan, maar dat doe ik eigenlijk toch nooit. Ik heb hem voor mijn bedrijf http://www.planeandtrain.com gekocht waarvoor ik normaal gesproken alleen tekst documenten moet printen en geen fotos. flyers of fotos laat ik toch door een derde partij printen.

Heb jij ook een Brother MFC-9140CDN?

Naast het feit dat de review niet erg uitgebreid is, lijkt het me irrelevant voor welk bedrijf jij 'm gebruikt, laat staan de website daarvan.

PS: Spam is niet nodig hier.
Niet uitgebreid genoeg, wat wil je nog meer weten over deze printer dan?
Wat is een LED printer? Hoe snel is "de print snelheid is niet zo hoog" ? Waarom heb je nog geen fotos geprint? moet je hier voor aparte software hebben? Welke papier formaten gaan erin? etc. etc. etc.
Er is geen extra software nodig voor het printen van fotos. Inmiddels heb ik wat foto's afgedrukt op normaal papier en de kwaliteit is ok, maar niet zo goed als bij een inkjet. Wat is een LED printer, zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/LED_printer. Voor papier formaten etc zie specs van Brother.
Hi, ik heb deze printer ook net gekocht. Is het scannen naar een email adres jou al gelukt? Ik probeer de SMTP server te configureren, maar hij blijft maar foutmeldingen geven..