Sony Bravia KDL-32V4500 Zwart Review
TV nu een dag in bezit en ik ben er heel tevreden mee. Ook analoog signaal is prima te bekijken. Welliswaar worden ruis e.d. ook mee uitvergroot maar zowiezo een verbetering tegenover mijn vorige (analoge) tv.
In veel reviews wordt slecht geluid genoemd maar ook het geluid is prima van deze tv. De kleuren komen allemaal heel erg mooi uit en het zwart is ook echt zwart. Je ziet bij zwarte balken in het beeld, het verschil tussen de tv-omlijsting en de zwarte balk op het scherm bijna niet.
De gebruikersinterface is mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen. Ook de afstandsbediening bevat alle opties welke je wenst.
Voor een Sony bravia een super prijs-kwaliteit verhouding! Zeker een aanrader voor 32 inch!!
Eindoordeel
In veel reviews wordt slecht geluid genoemd maar ook het geluid is prima van deze tv. De kleuren komen allemaal heel erg mooi uit en het zwart is ook echt zwart. Je ziet bij zwarte balken in het beeld, het verschil tussen de tv-omlijsting en de zwarte balk op het scherm bijna niet.
De gebruikersinterface is mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen. Ook de afstandsbediening bevat alle opties welke je wenst.
Voor een Sony bravia een super prijs-kwaliteit verhouding! Zeker een aanrader voor 32 inch!!
Heb jij ook een Sony Bravia KDL-32V4500 Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!