Specificaties 23" @ 1920x1080 (AH-IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG IPS237L Zwart Review

japancheese 15 april 2014, laatste update op 15 april 2014, 307 views

LG IPS237L Zwart

Pluspunten

• Mooie kleuren en contrast
  • Prachtig afgewerkt, zeer mooi monitor
  • De HDMI > USB kabel
  • Goedkoop, goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Niet heel stevige bouw
  • Touchpad voor de knoppen

Ik heb deze monitor gekocht in combinatie met een MSI GeForce GTX 660, Vooral omdat ik toch wel is een spelletje of 2 speel, maar zou mezelf dan ook zeker geen Hardcore gamer noemen. Alhoewel ik persoonlijk niet veel om de kwaliteit en kleur van het scherm geef, en dit scherm dan ook eigenlijk vooral had omdat het toch een keer tijd was voor een opstap van 5:4 naar 16:9 en een wat hogere resolutie, vind ik dit toch zeker wel een mooi en degelijk scherm. Heb hem nu +- een halfjaar, en ben een zeer tevreden eigenaar van dit product. Ziet er zeer mooi uit met een brushed afgewerkte voet, de dunne randen rondom en het dunne scherm in het algemeen. Eigenlijk de enige nadelen vind ik dat het niet een heel stabiel scherm is. Als ik langere teksten type (Ik schrijf veel) dan merk ik dat het nog wel is wil wiebelen. Komt grotendeels ook omdat ik vrij hard op mijn toetsenbord tik dus kan een persoonlijk iets zijn. Een nog ander nadeel is dat ik nog wel is moeite heb met het instellen van het scherm D.M.V. het touchpad op de voorkant, het lijkt gewoon niet heel soepel te werken. Niet een heel groot nadeel omdat ik het niet veel gebruik maar toch had ik het liever anders gezien, alhoewel het wel mooi is afgewerkt zonder de fysieke knoppen. Wat mijn grootste verrassing was bij het uitpakken van het scherm was dat er een HDMI > USB kabeltje bij zat, iets wat ik zeer fijn vind tijdens het opladen van mijn mobiel! Ik stond er van te kijken en gebruik hem zeer graag!

Heb jij ook een LG IPS237L Zwart?