Specificaties 5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Huawei Ascend G700 Zwart Review

Musicmasters 14 april 2014, laatste update op 14 april 2014, 661 views

Huawei Ascend G700 Zwart

Pluspunten

• Scherm
  • Batterijduur
  • Snelheid
  • Bouwkwaliteit
  • Mooie strak design

Minpunten

• Voor diegene die High End foto's willen (ik dus) gewoon zoals vroeger een echte fotocamera meenemen (maar bij welke telefoon is dit niet het geval).

Mijn oude telefoon was dood en wil gewoon voor "weinig"geld een goed toestel hebben. Hebben al 3 Huawei's hier in huis en hebben hier goede ervaring mee zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding. Gezien het feit dat ik niet altijd mijn leesbril bij heb is de 5 inch maat van het scherm een uitkomst. Het scherm functioneert echt helemaal top. Lekker scherp en goede kleuren ook buiten bij daglicht. De batterij gaat met normaal gebruik 2 dagen mee en dat is ook niet verkeerd. Dual sim gebruik ik nog niet dus daar kan ik niks over zeggen. GPS werkt ook geweldig goed en is in de auto met dit grote scherm echt geweldig. Telefoon is ook enorm snel en stabiel door zijn processor en intern geheugen. Volgens mij kan je voor dit geld geen betere telefoon kopen met zo'n zalig scherm. Overigens past de telefoon gemakkelijk in mijn broekzak. Heb toestel nu 2 weken maar nog geen seconde spijt. Wel even Nova Launcher installeren om van de Huawei schil af te komen en een Camera MX om camera beter te laten functioneren.

Heb jij ook een Huawei Ascend G700 Zwart?