Panasonic PT-AT6000E Review

Anoniem: 182721Newbie 7 april 2014, laatste update op 7 april 2014, 3.132 views

Panasonic PT-AT6000E

Pluspunten

• Mooi beeld en zeer stil in eco mode en nog steeds helder genoeg.
  • Lange lamp levensduur.
  • focus an zoom motor gestuurd. (via afstandsbediening)

Minpunten

• Een stuk groter dan mijn witte AX200, voetjes passen nog juist op mijn rek. (rek 32cm diep)
  • Enkel in zwart beschikbaar, dus tijdens de dag valt het op in de woonkamer.
  • 3D bril moet je apart bestellen.

Contrast / helderheid Score: 5
Nieuw gekocht voor 1725 Euro bij fnac.be, ik ben zeer tevreden tot nu toe :)
Nog maar 1 week in bezit.
3D nog niet gestest.
Bezit een goeie lens shift alhoewel niet zo soepel om het juist te zetten maar dat doe je ook maar één keer, dat is belangrijk als je het toestel niet in het midden van het scherm kan opstellen.
Als je voor een 21:9 schrem kiest dan heb je ook het gemak dat die automatisch de zoom aanpast om het scherm zo veel mogelijk te benutten.
De kleuren zien er zeer goed uit zeker tov mijn vorige AX200.
De motor gestuurde zoom is zeer fijn en makkelijk om het mooi op het scherm te later passen.
De foto is van het menu zodat je een idea hebt over de 3 kleuren pixel alignment.
Zou wel redelijk veel lichtsterkte verliezen voor 3D.

Heb jij ook een Panasonic PT-AT6000E?

Is die automatische zoom om het scherm te vullen ook uit te schakelen?