Specificaties Tower, 2 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

MS-Tech CA-0150 Review

patrickvdweide 7 april 2014, laatste update op 7 april 2014, 249 views

MS-Tech CA-0150

Een korte noot. De reden dat ik deze kast zo slecht beoordeel, is omdat de HD Audio aansluiting te kort (!!) is als deze zich op een moederbord helemaal aan de uiterste zijde bevindt. Ik kon hierdoor mijn HD Audio kabel dus niet aansluiten. Daarnaast is de kast (lelijk) glimmend aan de voorzijde en is er een HDD aansluiting aan de onderzijde van de kast gepositioneerd (de plaats waar het meeste stof komt). De plaats van de voeding is handig bedacht, maar ik vind het er niet mooi uitzien dat de kabel daardoor aan de onderzijde uitkomt. Liever gewoon voeding aan de achterzijde.
Ik raad het af deze kast te kopen.

Heb jij ook een MS-Tech CA-0150?

Dan had je hem beter niet kunnen kopen, denk ik zo :+
Mooi gevalletje goedkoop is duurkoop. Hoe ze die productfoto kunnen maken van dat glimmende plastic snap ik echt niet.
Gelukkig hoeft hij niet in mijn woonkamer te staan en is hij voor een klant. In deze prijscategorie heb je voor het low-budget segment al prima kasten. Bijvoorbeeld die van Sharkoon. Maar had hem idd beter niet kunnen kopen. Dat is altijd achteraf. Maar zelfs bij goedkope kasten begrijp ik een ontwerpfout als deze niet. Als oplossing nu AC'97 aansluiten, maar ja, dat had ik liever niet gedaan.

[Reactie gewijzigd door patrickvdweide op 7 april 2014 16:07]