Samsung Galaxy S Duos GT-S7562 Wit Review

satnarpj 7 april 2014, laatste update op 7 april 2014, 337 views

Samsung Galaxy S Duos GT-S7562 Wit

Pluspunten

• Scherm is voldoende grootte.
  • DUO-sim werkt echt prettig!
  • Fijn dat er een frontcamera op zit.
  • Altijd bereikbaar. Als 1 sim uit staat, dan zendt ie het bericht door naar de andere sim.

Minpunten

• Android draait niet lekker met deze specs.
  • Alle calls van beide sims worden in 1 bak gepresenteerd. Dat is niet altijd handig.
  • Telefoon slijt erg snel. Veel kunststof in verwerkt.
  • Veel vastlopers.
  • Camera reageert erg traag.
  • Accu na ruim 1 jaar gebruik nu vrij snel leeg.
  • Heb toen 100 euro meer voor betaald.....

Ik heb het toestel in januari 2013 gekocht vanwege de duo-simmogelijkheid voor een smartphone in verhouding tot de prijs. Ik had daarvoor een instapmodel smartphone van Samsung, die qua werkgeheugen voor mij niet toereikend bleek te zijn. Niet dat ik er spelletjes op speel, want daar heb ik mijn tablet voor, maar met een paar standaardapps wil ik wel vrij kunnen communiceren.
Het toestel is mij nu 1 jaar verder zwaar aan het tegenvallen. De simkaartmogelijkheden zijn intu´tief wel goed, maar de rest rammelt mij een beetje te veel. Ik ben niet teleurgesteld, maar ik ben na 1 jaar wel geneigd om over te stappen op een ander model. Het ligt niet aan de merk, maar het besturingssysteem (Android) vraagt toch meer van zo'n toestel dan het zelf propageert.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S Duos GT-S7562 Wit?