Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Razer Lycosa Review

Bas_f 6 april 2014, laatste update op 6 april 2014, 201 views

Razer Lycosa

Pluspunten

• Mooi design.
  • Apart te verlichten WSAD toetsen.

Minpunten

• Veel moeizaam in te drukken toetsen.
  • Soms reset de verlichting bij het opnieuw aanzetten van de PC.

Dit is het slechtste toetsenbord wat ik ooit gekocht heb. Tuurlijk, het design is schitterend en het kunnen bedienen van de toetsverlichting en apart de WSAD is leuk, maar daar heb je alle pluspunten mee gehad.
Ik programmeer nog wel eens een regeltje code, dus ik stel wat hogere eisen aan mijn ramplank. Als ik tik, dan raak ik niet iedere toets precies in het midden en dat is een probleem bij dit toetsenbord. De ene toets heeft er meer last van dan de andere, maar vooral de toetsen die ik met mijn ringvinger en pinken bedien, zijn een ramp. Als ik een toets in een hoek indruk, dan gaat deze vaak niet naar beneden, maar blijft klem zitten. Pas als ik 'm echt netjes in het midden indruk, gaat ie soepel naar beneden. Ik heb het vermoeden dat de rubber coating, die op de toetsen zit, dat die ook op het schuifgedeelte terecht is gekomen.
Dit soort problemen had ik niet verwacht bij een toetsenbord van deze prijsklasse.

Heb jij ook een Razer Lycosa?