Tagan BZ 900W Review

bluesman 13 januari 2009, laatste update op 13 januari 2009, 1.140 views

Tagan BZ 900W

Pluspunten

• Een erg mooi compleet pakket
  • Modulair
  • Hij is stil
  • Hij is stabiel
  • De warmteproductie is normaal
  • De efficientie is goed (>80%)
  • Dikke 12v ampere powa
  • Voor de open kast-masturbeerders is dit de zevende hemel met al die lampjes

Minpunten

• Prijs is iets hoger dan gemiddeld in deze klasse
  • Lampjes kun je niet uitzetten als je ze niet wil

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Mijn systeempje:

Intel E8400 (op 3,6Ghz)
4GB DDR2 800Mhz (2x2GB 4-4-4-12)
WD 750GB Caviar Black
MSI P7n 750i platinum
2x MSI 9800GTX
Creative X-fi music
2 branderts

Ik had eerst een Coolermaster 700w erin zitten. Deze begon kabaal te maken toen ik de 2e kaart erbij zette. Deze nieuwe voeding is helemaal stil. Er zitten leuke lampjes in maar die zie ik helaas niet want ik heb een dichte kast. Er zitten twee PCIE kabels bij, en ook twee PCIE 6+2 kabels. Erg handig voor de huidige monster videokaarten!

Dit ding heeft maar liefst 6 (!!!) 12v rails. Je kan ze combineren als 1 door een switch om te zetten achterop. "TURBO MODE" staat erop. Super stabiel en stil. Er zitten zelfs handschoenen bij en een metalen sticker voor op je computer.

Heb jij ook een Tagan BZ 900W?

wat een magere review .
Wat zijn je omgevings temperaturen nu je gewisseld bent van voeding?
In wat voor kast heb je het zitten ?
Is je systeem nu stabieler met een krachtiger voeding?
is de temperatuur van je cpu nu lager ?
De lengte van de atxkabel vind je die ook zo lang?
Dat zijn dingen die je nog zou kunnen vertellen .

ik heb zelf ook deze voeding en heb zelf gemerkt dat mijn systeem nu vele malen stabieler is .temperatuur is ook vele malen omlaag gegaan
Rond de 20-25 graden
CM690
Nog geen vastlopers gehad
CPU temp is hetzelfde
Ik vond de lengte van de ATX kabel juist wel fijn

Draait nog steeds prima.
is de lengte van de kabel lang genoeg voor de nieuwe haf x?
Is ook wel een magere opmerkingen. Geef minstens aan wat je dan anders zou willen zien. Aan zo'n opmerking heeft de reviewer ook niet veel aan....