Specificaties Radiogestuurde muis en 1.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Performance Mouse MX Review

Martindo 6 april 2014, laatste update op 6 april 2014, 344 views

Logitech Performance Mouse MX

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Knoppen aan te passen met SetPoint-software

Minpunten

• De zoomknop zit erg dichtbij de twee up- en down knoppen.
  • Niet super precies op mijn witte bureau

Ik heb al een geruime tijd een oude logitech muis die ik ooit eens had gehad van iemand. Op mijn oude bureau deed hij het fantastisch en was het voldoende voor mij.

Een maand geleden heb ik mijn kamer verbouwd en is hierbij een nieuw bureau gekomen. Deze heeft een glanzend wit oppervlak waar de oude muis niet mee overweg kwam. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe muis.

Het was erg lastig een goede muis te zoeken. Ik wilde namelijk niet echt een gaming muis met allemaal toeters en bellen. Ik wil hem zo clean en zo strak als 't maar kan. :D

Na lang zoeken kwam de Logitech Performance MX op mijn pad. Hij had alles wat ik wens: draadloos, maar een paar fijne extra knoppen, ergonomisch design en perfect voor mijn hand.

De muis besteld op internet en na een dag was die binnen. Direct uitgepakt en aangesloten. Het is bijna een plug-and-play systeem. Alleen voor de extra knoppen moet je van de website van logitech de SetPoint software downloaden. Ik had graag gezien dat er een cd werd meegeleverd met de muis zelf.

De muis is draadloos, maar beschikt over een usb poortje om toch een kabeltje aan te sluiten om hem zo als 'bedrade' muis te gebruiken. Het opladen gaat daarmee ook razendsnel moet ik zeggen. Ik heb hem nu volgeladen en ben benieuwd hoe lang hij met een volle batterij doet.

Tot nu toe na een paar dagen de muis gebruikt te hebben, ben ik er zeer tevreden over. Zodra ik wat langer eraan gewend ben zal ik de review er op aanpassen. :)

Heb jij ook een Logitech Performance Mouse MX?

Misschien moet je eens overwegen een muismat te gebruiken, iets in de aard van de Steelseries QCK; lekker groot en moet volgens mij niet misstaan op een witte bureau. :)
Misschien dat ik dat nog eens ga doen, eerst maar even zonder. :)