Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Steelseries Kana V2 Zwart Review

jamienigel 4 april 2014, 234 views

Steelseries Kana V2 Zwart

Voorheen heb ik de razer diamondback, roccat kova en de roccat kone pure optical gehad.

Deze Kana v2 ligt goed in de hand. Ik heb kleine handen, dus voor mij is deze muis perfect. Software is niet zeer uitgebreid maar voldoet. Is alleen nog geen support van de steelseries engine 3 helaas.
De sensor is zeer precies; zij het niet dat het lod probleem goed merkbaar is. Maar met de tapefix is dit probleem verholpen. Ik twijfelde om deze muis te kopen aangezien voor dat geld verwacht mag worden dat hij goed functioneert. Toch trok de simplicity van de muis mij, wat zeker met gamen een pluspunt is. Met tapefix erbij geef ik de muis een 9. Zonder tapefix is de muis niet goed te gebruiken voor fps games.

Heb jij ook een Steelseries Kana V2 Zwart?

Misschien kan je even aangeven wat je bedoeld met "tapefix"
Tapefix is iets wat gamers gebruiken om hun lod (Lift off distance) te verbeteren. Het is simpelweg een stukje ducktape of ondoorzichtig plakband over een gedeelte van de sensorlens plakken;

Bij deze kan ik vermelden: Het werkt perfect!
Bedankt, ik kan niet zeggen dat ik het zelf een keer nodig gehad heb maar het is best interessant om te lezen.