Specificaties 37" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KDL-37EX521 Zwart Review

MacKevin11 4 april 2014, laatste update op 4 april 2014, 188 views

Sony Bravia KDL-37EX521 Zwart

Pluspunten

• Harddisk recording (1:1 kwaliteit)
  • Ingebouwde CI+ module
  • Speelt erg veel bestandsformaten probleemloos af vanaf het thuisnetwerk
  • Goede overzichtelijke interface
  • Doorsturen van audio (van inputs naar optical-out)
  • 4 HDMI aansluitingen

Minpunten

• Opstarttijd is erg lang, zo'n 15-25 seconden (mede door het verifiŽren van de CI+ module)
  • Tijdens het spelen van audio (radio-uitzendingen of mp3'tjes) kan het beeld niet uitgezet worden

Inbrandgevoeligheid Score: 5
De mogelijkheid om digitale televisie uitzendingen op te nemen is geweldig. Ik stel geregeld een timeropname in die vervolgens in dezelfde kwaliteit als de uitzending wordt opgenomen, wanneer de tv in standby staat. Terugkijken werkt goed en er is ook geen kwaliteitsverlies.
De tv stuurt audio digitaal naar mijn versterker via optical-out. Geluidskwaliteit is goed (DolbyDigital, DTS). Ook geluid van HDMI apparaten wordt via deze optical-out uitgang doorgestuurd wat ik als erg prettig ervaar.
Ik speel vaak een .m3u bestand (live radio) af van mijn NAS-systeem via de internetaansluiting. Dit werkt erg goed en er wordt een mooie visualisatie op de tv weergegeven. Toch zou ik graag een mogelijkheid zien het beeld helemaal uit te schakelen zodat er minder stroom gebruikt hoeft te worden.
Ook kun je films afspelen via het de tv. Wel moet je rekening houden met dat externe ondertiteling niet wordt ondersteund.

Al met al een goede kwalitatieve tv met een gemiddeld goede kleurweergave en een gemiddeld goede zwartweergave in verhouding tot de helderheid.

Heb jij ook een Sony Bravia KDL-37EX521 Zwart?