1 review

Philips 32PFL3138H Zwart

Specificaties 32" • HD Ready • LCD • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 32PFL3138H Zwart Review

bartelsh 2 april 2014, laatste update op 2 april 2014, 353 views

Philips 32PFL3138H Zwart

Pluspunten

• goeie kleurweergave
  • snelle reactietijd
  • 100Hz vernieuwsnelheid
  • kleuren zeer aanpasbaar

Minpunten

• geen HD
  • Ingebouwde speakers zijn niet voldoende(kraken bij hogere volumes)

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Deze televisie is voor zijn prijs prima. ik gebruik hem als scherm voor mijn computer en het is zeker scherp en helder genoeg. een nadeel is dat dit geen HD televisie is en de resolutie maar tot 1366x768 gaat. 1920x1080 was waarschijnlijk een betere keuze geweest. voor deze prijs is dit zeker een goede aankoop.
ondanks dat deze televisie redelijk groot is en een resolutie van maar 1366x768 heeft zie je de pixels niet zitten en is het scherp genoeg. in mijn setup zit ik ongeveer 2 meter van het scherm af.
de geluidskwaliteit van de ingebouwde speakers vind ik niet voldoende. als ik een filmpje op youtube kijk met het geluid van de pc op 100 procent en die van youtube ook, dan begint het kraken van de speakers ongeveer bij 25 procent volume van de televisie. dit is het enige echte minpunt aan deze televisie voor mij en ik vind dat philips hier zeker wat meer zijn best had kunnen doen.
Deze televisie heeft veel mogelijkheden om helderheid, kleuren, dimmen en 'Digital Crystal Clear' aanpasmogelijkheden en funties. Zo kun je je scherm heel gemakkelijk wat feller of wat meer contrasterend instellen door zo een profiel aan te klikken.

ik ben over het algemeen zeer tevreden met deze aankoop, na ongeveer een maand van dagelijks gebruik.

Heb jij ook een Philips 32PFL3138H Zwart?