Huawei Ascend W2 Zwart Review

NOLGLW 2 april 2014, laatste update op 2 april 2014, 932 views

Huawei Ascend W2 Zwart

Pluspunten

• Bijna alles.

Minpunten

• Bouwkwaliteit mag wel iets beter.

Eerste indruk:

Design is standaard, niks extra zoals de meeste telefoons tegenwoordig. Ik gebruik hem voornamelijk zakelijk, anders had ik misschien de blauwe versie gekozen. Hij is wel platter en qua diagonaal groter dan ik had verwacht. +++

De bouwkwaliteit is niet slecht, eerder eerder een 5- dan een 5+, wees er voorzichtig mee. En dat is voor mij geen probleem ;) -

Betrouwbaar? Die indruk krijg ik wel. +

Deze Windows phone is makkelijk te gebruiken, overzichtelijk en een fijn formaat die met mijn kleinere handen(maat acht) prima te bedienen is met mijn duim. Windows phone besturing heeft bij mij gewoon de voorkeur in plaats van Android of Apple. ++

Het scherm is heel fijn te bedienen. Het bereik(KPN) bij mij is goed. +++

De accuduur is wat minder dan mijn vorige(Iphone 3G) maar voldoende. +

Tjaa, waar hebben we het over ¤125,-(Bol.com) dat was voor mij al het proberen waard. Een telefoon, je gebruikt hem 2 jaar en dan moet je al bijna een nieuwe hebben om mee te kunnen komen met de rest. Daar ga ik toch geen dure merken van +-¤400 aanschaffen, denk ik zelf. Als deze 2 jaar mee gaat is zijn missie volbracht. ++

Dit is mijn eerste review, ik ben niet veeleisend als het om gaat om een telefoontje, het biedt meer dan genoeg opties. Kort... leuk ding, overzichtelijk en mooi prijsje ;) +++

Persoonlijk heb ik niks met mobiele telefoons, maar voor de nuchtere en wat conservatieve persoon is dat een uitermate geschikte telefoon voor zakelijk en privé. En ja ik heb hem nog maar 2 dagen in bezit.

Heb jij ook een Huawei Ascend W2 Zwart?