Lexar Jumpdrive S70 64GB Wit Review

millenarian 2 april 2014, laatste update op 29 januari 2017, 388 views

Lexar Jumpdrive S70 64GB Wit

Gisteren 28-1-2017 wilde de stick ineens niets meer lezen of schrijven. Na opnieuw in de PC te hebben gestopt werd de stick niet meer herkend. PC opnieuw opstarten hielp ook niet. Conclusie binnen 3 jaar overleden. Beetje korte levensduur vind ik.

Pluspunten

• Voelt stevig aan
  • Inschuifbare USB connector
  • Veel data opslag

Minpunten

• Te langzaam voor 64GB
  • Binnen 3 jaar stukgegaan

Pas gekocht en ik zie vandaag dat ze hem voor 10euro minder aanbieden bij Office Center. Voor 30,25euro is dit een koopje, maar wel veel te traag met zijn USB2 voor zoveel GB. Er even wat ongemonteerd filmmateriaal opzetten om mee te nemen duurt uren. Over de betrouwbaarheid kan ik nog niet zoveel zeggen na een week maar het lijkt verder soepel te werken en ook het schuifje is redelijk stevig uitgevoerd. Het blijft verder wel plastic dus in vergelijking tot mijn vorige trouwe Flash Voyager van Corsair denk ik dat ik hier wat voorzichtiger mee moet zijn.
Als je er niet te vaak veel materiaal op of af moet halen dan is het wel een goede koop. Anders toch maar even verder zoeken naar een USB3 uitvoering.

Heb jij ook een Lexar Jumpdrive S70 64GB Wit?

Lexar S23 3.0Gb 64Gb EUR 25,-- incl. verzendkosten bij Saturn ?
Hij is in de Staples Folder van vandaag weer in de aanbieding, thanks voor de waarschuwing :P