GoPro HERO3+ Black Edition Zwart

Specificaties Actioncam • max 4096x2160 • 12fps • wifi - Bekijk alle specificaties

GoPro HERO3+ Black Edition Zwart Review

NepGangster 1 april 2014, laatste update op 29 april 2014, 6.109 views

GoPro HERO3+ Black Edition Zwart

Pluspunten

• Zeer compact
  • Mooi design
  • Waterdicht
  • Prachtige beelden
  • Veel resoluties/fps mogelijkheden
  • Timelapse-functie

Minpunten

• GoPro App bijna een must

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
De GoPro Hero 3+ Black Edition kwam voorbij tijdens een 'hunt' van iBood. Bij vele van jullie vast wel bekend. Kortom kon ik heb kopen voor 355,95 (incl verz.) Top! Die moet ik hebben, helaas te laat. Gelukkig de 2e kans wel kunnen pakken en braaf gewacht tot hij binnenkwam.

Eenmaal binnen was het schrikken! Wat is zo'n 3+ klein zeg! Ik ben niet dom, ik snap best dat dat ding klein is.. Een hoop youtube filmpjes gekeken tussen de betaling en de levering in, maar zo klein was toch even wennen!

Via DealExtreme heb ik mijn eerste accessoire gekocht. Het bandje voor op je hoofd. Eenmaal thuis natuurlijk testen! Een balletje hooggehouden met dat ding op mn kop! Wat een lol heb ik met dat ding.

Ik ben geen actieve sporter (vast meerdere hier), en doe ook geen extreme sporten. Wat de vraag meteen is van de mensen om me heen: Waar ga je dat ding voor gebruiken?
Elke dag verzin ik wel wat anders, ik heb wat accessoires voor mijn verjaardag gekregen; Een XSories Big Ushot, Een Xsories mini tripod, een SP Bouy en een SP POV Case.

De POV Case is een super product;
De eerste paar dagen met de GoPro heb ik hem los vast moeten houden en de beugeltjes en clipjes die ik had in n zakje bewaren. Dat is sinds de Case allemaal verleden tijd!

De SP Bouy is fijn en inspiratievol;
Een drijvend handvat. Handig voor het zwemmen, denk eens aan onder de camera door zwemmen terwijl hij drijft?

SP Mini Tripod;
Handig!

XSories Big Ushot;
Waarom een kleine Ushot kopen? geen idee.. doe de grote maar, als ik m dichterbij wil hebben; maak je m gewoon kleiner. De Big Ushot is een soort van GoPole. En zorgt ervoor dat je verder rijkt (Big ushot is helemaal uitgeschoven 94cm). Je kan hiermee dus over een afgrond filmen, maar ook een selfie inclusief de gehele omgevind maken. Topproduct.

Terug naar de camera;
Ik ga niet in op de specs, dit kunnen jullie vinden op tweakers.
Beeld kwaliteit is subliem, prachtig en indrukwekkend.
We hebben met wat knutselen de go pro op de rug van een kleinere hond kunnen maken. Vervolgens de hond uitgelaten, en wat een grappige beelden krijg je dan! Echter even door het bos gelopen, en het detail van de blaadjes op de grond is zeer indrukwekkend!

Mijn favoriet is 1080p 30fps, dit trekt mijn HTC One namelijk, zodra ik film op 1080p 60fps hapert mijn telefoon. (PC trekt het wel).

Een negatief punt is snel te vinden. Omdat hij zo compact is, heeft hij ook maar 3 knoppen. 1 knop is voor Wifi, dus hou je er 2 over. met deze 2 moet je door de configuratie zoeken en selecteren. Het voelt een beetje prutserig allemaal. Gelukkig hebben ze de GoPro App, hier stel je het gewoon in met gebruik van een gebruikersvriendelijke interface.

Update eind april:
Ik kreeg wat aanvragen over het filmpje van de gopro op de hond..
Toch maar even een stukje op youtube gezet.
Bereid je voor op enorm schuddend beeld, want het is maar een klein hondje (http://en.wikipedia.org/wiki/Cardigan_Welsh_Corgi).

(ik krijg m niet netjes..)

Heb jij ook een GoPro HERO3+ Black Edition Zwart?

mijn eerste geschreven review.
Haha upload dat filmpje eens van de wandeling met het hondje!

Verder tsja, hijs klein natuurlijk doordat het bestemd is voor oa sporten, en je niet met een 10kg zware camera op je hoofd de berg af wilt:D
Doe ik binnenkort, even wat editen zodat mijn 'thuis' niet bekend is :)
Ik stuur je een berichtje!
Toegevoegd aan het einde van de review :)
Naar aanleiding van de I boodhunt op 26-05 waar de GoPro Hero3 + Black Edition (CHDHX-302) weer voorbij kwam, even een paar reviews opgezocht.
Zag die van jou, en gelijk het filmpje met Kirby even bekeken.
En idd, de details van de takjes en blaadjes zijn goed scherp. :)
En natuurlijk was ik ook hopeloos te laat om er 1 te kopen. :)

Heb wel het idee DAT ik er 1 ga kopen. ;)

Greetz, Hondaygo... 8-)
Ik mistte hem ook, maar hij kwam later weer terug!Op blijven letten dus! Ghehe. Ik hoor graag als je een filmpje hebt
De hunt is nu voor mij voorbij, moet nu naar mijn werk. :(
Maar kopen doe ik hem!
Nou, hoe vreemd kan zoiets lopen?
Zoals ik al zei, was ik te laat om hem te kopen, en om 14.00 uur moest ik naar mijn werk.
Daar nog wel een paar keer aan dit product gedacht.
Toen ik thuis kwam echter, was ik het alweer glad vergeten.
Net voordat ik om 02.00 uur naar bed wilde, dacht ik van, hey, nog even de mail checken...
En wat lees ik daar???
Dat dag 2 van de hunt is begonnen.
Nou, ik klik daar op, en wat zag ik???
Idd...., de GoPro Hero3 + Black Edition (CHDHX-302)...
Dusssss..., gelijk besteld. :)

Tja, sommige dingen moeten gewoon zo zijn denk ik dan maar. :)
Man wat ben jij een nachtbreker..

Maar top man, mag ik vragen hoeveel hij nu kostte?
Ik heb er bij de vorige hunt 355 (incl) voor moeten betalen.

Stuur me even een PM'etje als je een review maakt!
Hoi.

€ 335,90 en daar zitten de verzendkosten bij in.
Review gaat even duren.
Verzend datum 9 juni.