Gigabyte GA-B85M-D3H

Specificaties Socket 1150 • Micro-ATX • Intel B85 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GA-B85M-D3H Review

Martybum 31 maart 2014, laatste update op 31 maart 2014, 1.283 views

Gigabyte GA-B85M-D3H

Pluspunten

• Er zaten twee SATA kabels bij

Minpunten

• Tot twee keer aan toe dit moederbord gekregen met een defecte ethernetadapter!

Layout Score: 4
Ik heb werkelijk alles geprobeerd om de netwerkadapter wekend te krijgen. Driverupdates, BIOS instellingen, Windows opnieuw installeren, BIOS flashen.
RMA aangemaakt en product teruggestuurd, gelijk gekregen en een nieuwe toegestuurd gekregen. Ook van deze werkt de ethernetpoort niet!
Ongelofelijk. Nu aangegeven dat ik graag een ASRock wil hebben, hier heb ik namelijk nooit problemen mee. Dat wordt dan de ASRock B85m Pro4. Die is nog €5,- goedkoper ook.

Tweakers: ik zou dit Gigabyte bord dus uit de best buy guide Desktops van maart 2014 halen, want je hebt er helemaal niks aan. Ik zou deze vervangen door de ASRock. Meteen mooi voor het budget.

• Ballistix 8GB RAM
  • Core i5 4440 haswell
  • Samsung 840 EVO 120GB
  • Seagate 1TB Interne HDD

Heb jij ook een Gigabyte GA-B85M-D3H?

Ik heb dit moederbord ook besteld en RMA retour gestuurd. Het moet nog getest worden, maar volgens was deze DOA.
Update, alles teruggestuurd en er bleek niets mis te zijn met het moederbord.
Bij mij werkte de ethernet adapter nadat de drivers van de cd geïnstalleerd waren.
Verkeerde topic..

[Reactie gewijzigd door zjerre007 op 1 mei 2014 14:55]

Bij mij in eerste instantie hetzelfde probleem met de netwerkkaart, vervolgens met de cd geinstalleerd en sindsdien werkt alles als een zonnetje.

Gr. Dion