HTC Desire 500 Zwart Review

ralbuh 31 maart 2014, laatste update op 31 maart 2014, 962 views

HTC Desire 500 Zwart

Pluspunten

• Prijs kwaliteit. Echt een super fijne telefoon voor deze prijsklasse.

Minpunten

• Niet heel veel intern geheugen over. Met een normaal aantal apps loopt je interne geheugen al snel vol. Dus veel verplaatsen naar SD kaart.
  • Android versie loopt nu toch wat achter. Met 4.1 is hij niet echt up-to-date. Update zit er wel aan te komen volgens forums op internet.

Fijne telefoon, al een half jaar in gebruik. Scherm heeft niet hele hoge resolutie maar daar is in het dagelijks gebruik niets van te merken. Accuduur is voor smartphones niet heel lang en ook deze telefoon houdt het ongeveer één hele dag uit op een lading, redelijk normaal volgens mij.

De telefoon is ondertussen ook te rooten als ik forums geloof maar ik wacht nog tot een nieuwe versie android ervoor uit komt. Prijs kwaliteit is dik in orde. Enige minpuntjes zijn het interne geheugen wat erg snel vol raakt en de iets achterlopende android versie. Als ik nu zou moeten kopen zou ik voor de moto g gaan.

Heb jij ook een HTC Desire 500 Zwart?