Specificaties 21,5" @ 1920x1080 (lcd, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Philips V-line 226V4LSB2 Zwart Review

TheMSDOSNerd 31 maart 2014, 205 views

Philips V-line 226V4LSB2 Zwart

Pluspunten

• Lage prijs voor een 1080p monitor
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Geen DVI-kabel megeleverd
  • Geen gehoor bij klantenservice
  • Aan/uit-knop snel stuk
  • Moet geaard zijn!!!!!!!

Heb deze monitor gekocht voor mijn nieuwe computer. Omdat er geen DVI-kabel was meegeleverd moest ik nog een keer terug naar de winkel wat ook weer extra kosten met zich meebracht.
Direct had ik wat problemen met het beeld, en heb daarover naar de klantenservice gemaild, maar ik kreeg geen antwoord. (Die problemen bleken uiteindeelijk aan Windows te liggen)
De aan/uit-knop voelde direct al slecht aan: je hoort een klikje dat je hem ver genoeg hebt ingedrukt, maar hij gaat nog niet aan. De knop hard indrukken was de enige manier om zeker te weten dat hij aan gaat. Hierdoor is de knop snel stuk gegaan.
Op de monitor staat een sticker dat hij altijd geaard moet zijn. Bij gebrek aan een geaard stopcontact heb ik hem in een ongeaard stopcontact gestopt. Hierdoor bouwde er een statische lading op in de monitor die door de DVI-kabel naar mijn pc was gegaan en zich ophoopte rond mijn SSD. Mijn SSD was al snel kapot gegaan. Waarschijnlijk komt dit dus door die statische lading.

Heb jij ook een Philips V-line 226V4LSB2 Zwart?

Wel een mooi verhaal! Klantenservice van de winkel heeft niets met de monitor te maken. Dat jij een niet goed werkende monitor hebt doordat je hem aansluit op een niet-geaard stopcontact is ook niet van toepassing :)

[Reactie gewijzigd door daandegoeiste op 31 maart 2014 11:09]

Als je je computer wel via een geaard stopcontact aansluit moet die statische lading volgens mij nooit jouw SSD kunnen bereiken.
Wat een onzin, alsof je SSD kapot gegaan is door je monitor 8)7
Het enige nuttige in jouw review is dat de Aan/Uit knop van slechte kwaliteit is. Geen DVI meegeleverd zou je van te voren moeten opzoeken en je reviewt de klantenservice niet, maar de monitor.

[Reactie gewijzigd door Ultrapc op 14 mei 2014 17:35]

Wat een onzin Alsof een statische lading naar je SSD gaat
dan moe het deze weg gaan : Monitor-->DVI-->DVI input-->Videokaart-->PCI Slot--> moederbord-->Sata aansluiting--> Sata Kabel--> SSD
dus je SSD is waarschijnlijk gewoon door je zelf kapot gegaan dont blame the Screen