Zalman Reserator 1 Review

DTMNewbie 28 mei 2005, 348 views

Zalman Reserator 1

Pluspunten

• gemakkelijke installatie
  • schoon uitzicht
  • goede afwerking
  • zeer stil

Minpunten

• water koelt niet goed als de kamertemperatuur te warm is
  • geen verdere uitbouw mogelijk (radiatorke of zoiets)

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 3
De aansluiting voor socket 775 zat er bij mij niet standaard bij. Deze heb ik gekregen van een kameraad die een Zalman CNPS7700Cu koeler gekocht heeft.
Na installatie van de koelblok op mijn cpu bleek deze te lekken. Gelukkig zat er gedistilleerd water in, anders had ik vast en zeker enkele kortsluitingen gehad. Ik ben er mee terug gegaan naar de winkel en op het gebied van garantie was er geen enkel probleem.
Mijn prescot-processor wordt heel warm waardoor de reserator na een bepaalde periode niet meer voldoende kan koelen aangezien mijn water te warm blijft. Ik heb ook mijn grafische kaart erop aangesloten.
Binnenkort ga ik eens proberen met een soort van koelvloeistof.

Heb jij ook een Zalman Reserator 1?