Nokia Lumia 1520 Geel

Specificaties 6" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia Lumia 1520 Geel Review

beke69 28 maart 2014, laatste update op 28 maart 2014, 405 views

Nokia Lumia 1520 Geel

Pluspunten

• Snelheid
  • Gebruiksgemak
  • Camera (pureview)
  • Batterijduur (+ 2 dagen intensief gebruik)
  • Opslag (+sd)
  • Scherm (helder)
  • Office
  • Draadloos opladen

Minpunten

• mocht een ietsje kleiner zijn
  • vaste batterij

Heb mijn Gele Lumia 1520 via Amazon.de aangekocht voor 470€. De levering liet even op zich wachten, ging via bonnes electronics, maar voor die prijs is een paar extra dagen spanning geen punt.
Beetje verwarrend want amazon zit in Duitsland, Bonnes Electronics klinkt Frans, op de verpakking stond er iets van Luxemburg, en het toestel was geleverd met een Engelse stekker (+ europese adaptor!) Los daarvan, goed en origineel verpakt (veiligheidszegels niet verbroken)
Het toestel zelf werkt als een droom. Snel, gemakkelijk, duidelijk. zoals je van Nokia mag verwachten. Was al gewend aan de nieuwe Windows omgeving door W8.1, dus mijn eerste WP zorgde niet echt voor verrassingen. Het synchroniseren tussen de gsm en de pc verloopt vlot, en met het instellen van je microsoft account verloopt de overgang nog gladder. Alle contacten, agenda's, mails, taken, .. op elke plaats bereikbaar en aanpasbaar. Ook voor zij die een google account hebben. De integratie tussen google en windows heeft mij verrast! Al mijn google en windows agenda's komen in één centrale agende terecht. Iets wat op mijn android tablet niet zo vlot lukte.
En hij is groot! Héél groot 8)7

Heb jij ook een Nokia Lumia 1520 Geel?