Specificaties 21,5" @ 1920x1080 (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Iiyama ProLite E2278HD Zwart Review

DutchLtd 27 maart 2014, laatste update op 27 maart 2014, 358 views

Iiyama ProLite E2278HD Zwart

Pluspunten

• Rustig voor je ogen
  • Strak en stevig
  • Geen last van ghosting
  • Goed voor gaming én multi-media
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Kabel is niet heel erg lang
  • In mijn geval last van één pixel defect na 3/4 jaar

Aardig goede monitor. Nog geen echte problemen mee gehad, op één pixel defect na dan, waar ik inmiddels wel aan gewend ben. De prijs-kwaliteitverhouding is prima, zeker aangezien het geen kleine monitor is en hij prima presteert. Hij heeft geen last van ghosting, wat heel fijn is. De kleurweergave is prima. Het beeldscherm is rustig voor je ogen, ook als hij vrij fel staat dus dat is een groot pluspunt. Hij ziet er redelijk strak uit en is stevig qua bouw en materiaalgebruik. De kabel is niet heel erg lang, wel lang genoeg voor mij. De kabel moet je wel erg goed vastzetten in de monitor en goed opletten of hij nog goed zit na het draaien of verplaatsen ervan. Prima voor gamen ook, maar ook voor multi-mediagebruikers. Ben er zelf erg tevreden mee.

Heb jij ook een Iiyama ProLite E2278HD Zwart?