Specificaties 40" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KDL-40W4500 Zwart Review

Ladida 8 januari 2009, laatste update op 8 januari 2009, 993 views

Sony Bravia KDL-40W4500 Zwart

Pluspunten

• design, kleur, contrast, motionflow, prettig menu

Minpunten

• oude tv uitzendingen, analoge tv beelden, teletekst niet door kunnen zappen (indien meerdere pagina's)

Ik heb de tv sinds half december. Gekocht bij It's voor 1207 (incl. verwijderingsbijdrage) en heb recht op 200 euro of blu ray speler. Mijn vorige tv was een 32d3000 (mijn man vond hem te klein...) ook een fantastische tv. Ben nog niet tevreden over de instellingen, zit nog af en toe te veranderen. Dus als iemand een goede instelling heeft. Met PS3 een geweldig beeld, ze komen hier graag gamen, blu ray idem dito, heb Ziggo digitale tv, hd decoder, sd en hd fantastisch beeld, alleen oude opnames zijn soms niet om aan te zien, maar ja, na een blu raytje kijken ben je wel heel erg verwend. Vind geluid voor een LCD prima, heb alleen met films mijn home cinema aan. Al met al een fantastische tv voor een mooie prijs.

Heb jij ook een Sony Bravia KDL-40W4500 Zwart?

Hallo Co900,

Ik heb er zelf eentje in november '08 gekocht en in januari '10 kreeg ik klachten. Bij het aanzetten kreeg ik een donkere balk bovenin en van boven naar beneden in het midden. Mijn dealer ingeschakeld en vorvolgens mijn tv 4 maanden kwijt geweest. Er moest een nieuw lcd-panel in en die waren op dat moment niet leverbaar.

Omdat de fabrieksgarantie van 1 jaar was verlopen zou ik in eerste instantie een reparatiebedrag van boven de 400,00 euro moeten betalen. Mijn dealer en ik vonden dit natuurlijk veel te gortig en uiteindelijk kwamen we op een bedrag van 137,00 euro uit.

Eigenlijk is dit nog teveel, want een lcd-tv moet gewoon veel langer mee kunnen. Ik heb de tijd nog niet gehad, maar ik ga Sony nog wel een klachtenbrief sturen voor a) de te lange reparatietijd en b) de berekende kosten.

Ben jij al van je klachten af?
Mede-Tweakers,

Sinds Dec. 2008 ben ik ook eigenaar van deze Sony 40-W4500,
maar hij is na 1,5jaar gebruik (alleen s'avonds in gebruik) defect.
Bij het aanzetten van de TV geeft hij wazig beeld met zwarte vlekken dit
duurt zo'n 10min en daarna werkt hij gewoon perfect, hebben nog meer
mensen last van dit probleem?? Ik heb net ff gegoogled en er stond
een advertentie op marktplaats met het zelfde probleem alleen deze advertentie
was al verwijderd.

Grtz. Co900
Dit is een defect melding, geen review. ;(
Hoi,

Bij mij precies hetzelfde verhaal dat het panel vervangen moest worden alleen bij mij gooien ze het op schade van buiten af.
Mijn dealer FOTO KLEIN gaat mee met het oordeel van de reperateur dus moet ik alles zelf betalen kosten 713,00.
Ik heb de tv 28-12-2008 gekocht en de tv heeft altijd op een hoge dressoir gestaan waar
niemand bij kan dus schade van buiten af is BULLSHIT......
SONY en FOTO KLEIN willen allebei niet opdraaien voor de kosten en laten je gewoon in de kou staan......
Ik had trouwens dezelfde klachten als jullie.... Bij het aanzetten kreeg ik een donkere balk bovenin en van boven naar beneden in het midden...