Epson Expression Premium XP-610 Review

Martindo 24 maart 2014, laatste update op 24 maart 2014, 891 views

Epson Expression Premium XP-610

Pluspunten

• Netwerkprinten
  • Makkelijke installatie met CD

Minpunten

• Niet alle applicaties werken meteen mee

Inktverbruik Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 2
Scansnelheid Score: 3
De oude printer was toe aan vervanging naar een paar jaar trouwe dienst (15 jaar). Mijn vader heeft via een aanbieding de printer op de kop kunnen drukken voor iets minder dan €80,- waar de printer elders rond de 120€ was.

Wij hebben in huis allemaal een laptop en moeten zo af en toe wat printen. Het begon ons te irriteren dat we steeds met de laptop moesten slepen, dus was een netwerkprinter een vereiste.

De printer was via internet besteld en kwam zaterdagmiddag binnen. Toen ik zaterdagavond thuis was, hebben we 'm uitgepakt. Het installeren van de printer was erg makkelijk. Je krijgt een CD meegeleverd wat je volgt om de printer aan je wifi-netwerk te koppelen.

Het installeren van de benodige software kan via de CD of via de website van Epson. De software heb ik nog niet goed kunnen uitproberen.

Ik heb op mijn laptop drivers geïnstalleerd via de website. Helaas merk ik dat het printen via het netwerk problemen heeft wanneer je een tekstbestand wilt printen vanuit Kladblok. Ik ga wel op zoek naar het probleem en zal het zeker even delen. :)

Heb jij ook een Epson Expression Premium XP-610?