OCZ Rally 2 USB 2.0 Flash Drive 16GB Zwart Review

Atomstar 22 maart 2014, 126 views

OCZ Rally 2 USB 2.0 Flash Drive 16GB Zwart

Pluspunten

• Snelheid
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Losse cap

Ik heb deze USB stick in maart 2011 gekocht voor toen 20 euro als upgrade van mijn oude originele Rally USB stick waar ik erg tevreden mee was. De prestaties waren prima in orde met ~20MiB/sec sequentiŽle transfer rates, veel beter dan goedkope sticks of gratis reclame USB sticks die je tegenwoordig steeds vaker ziet.

Ik bewaarde de stick in mijn tas zodat ik deze altijd bij me had, hij is dus wel wat heen en weer geslingerd, maar nooit heel ruw. Helaas is de stick nu na 3 jaar kapot gegaan, hij wordt niet meer herkend in mijn computer. Dit ondanks dat mijn oude Rally USB stick nog steeds goed werkt.

Heb jij ook een OCZ Rally 2 USB 2.0 Flash Drive 16GB Zwart?