Specificaties 23" @ 1920x1080 (IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG M2352D Zwart Review

jurrejonker 19 maart 2014, laatste update op 19 maart 2014, 162 views

LG M2352D Zwart

Pluspunten

• IPS paneel
  • tot 75hz
  • touch controls
  • uitgebreide afstandsbediening
  • veel geluid en beeld settings
  • VGA kabel (D-sub) meegeleverd
  • voor 200,- gekocht, ik vond dit echt een topprijs!

Minpunten

• slechte voet
  • voelt niet echt heel premium aan
  • de touch onscreen controls werken niet altijd even goed
  • de VGA kabel (D-sub) had voor de prijs beter een HDMI kabel geweest kunnen zijn, simpelweg omdat nu de kleuren via extern apparaat niet optimaal zijn.

hallo.

ik ben Jurre, 12 jaartjes oud en woon in friesland.

even verder in op de review. ik heb deze tv nu zo'n jaar en bevalt me zer goed! zelfs na een paar hevige druktests (stevig drukken op de pixels) geen defecten! wat ook mooi is, je krijgt een gratis vga (D-sub) kabel erbij, wat ik voor deze prijs wel redelijk vind, maar i had liever een HDMI gezien, simpelweg omdat je dan via je pc/laptop of andere dingen echt kan vertellen dat het een IPS paneel heeft. het IPS valt wel heel erg op in de vergelijking met LCD. het heeft een 60hz input framerate maar je kunt er 75hz van maken bij 720p, zelf heb ik liever 15 frames minder en een 1080p weergave, maar dat is mijn mening. wat bij mij ook in de smaak valt, zijn de verschillende gelijd en beeld settings. je hebt (beeld): levendig, standaard, bioscoop, sport, expert1 en expert2. voor geluid heb je: standaard, muziek, bioscoop, sport en game. ook zit er een inham in de voet, waar je bijvoorbeeld de afstandsbediening in kan doen.

wat wel een minpunt is, is de voet. als ik mijn bureau lichtjes schud is het paneel net een wipwap, daarom raad ik wel een monitor stand ofzo aan.

Heb jij ook een LG M2352D Zwart?

Mooie review, zeker voor iemand van 12!
blijf zo doorgaan en hopelijk in de toekomst meer mooie reviews van Jurre!