Whirlpool JT378SL Review
3x defect geraakt.
1.
Maakte een storend en brommend geluid na aanschaf. Reparateur kwam langs en verving een lager. Hij vertelde me dat sinds de productie is uitbesteed aan Oost Europa en Azië de de kwaliteitseisen verlaagd zijn. Pas bij een aangetoond defect wordt een onderdeel vervangen met een lokaal geproduceerd onderdeel waarvan de kwaliteit geborgd is.
2.
Na een half jaar een error op het beeldscherm. Printplaat moest vervangen worden.
3.
Na 2 jaar een krakend geluid. Aandrijving van de draaiplaat defect. Net buiten garantie.
Voorheen was Whirlpool een betrouwbaar merk. Helaas moet ik na 2 jaar op zoek naar een nieuwe combi magnetron. Nooit meer een Whirlpool voor mij.
Pluspunten
Mooi apparaat.
Minpunten
Raakt snel defect door slechte kwaliteit onderdelen
Eindoordeel
3x defect geraakt.
1.
Maakte een storend en brommend geluid na aanschaf. Reparateur kwam langs en verving een lager. Hij vertelde me dat sinds de productie is uitbesteed aan Oost Europa en Azië de de kwaliteitseisen verlaagd zijn. Pas bij een aangetoond defect wordt een onderdeel vervangen met een lokaal geproduceerd onderdeel waarvan de kwaliteit geborgd is.
2.
Na een half jaar een error op het beeldscherm. Printplaat moest vervangen worden.
3.
Na 2 jaar een krakend geluid. Aandrijving van de draaiplaat defect. Net buiten garantie.
Voorheen was Whirlpool een betrouwbaar merk. Helaas moet ik na 2 jaar op zoek naar een nieuwe combi magnetron. Nooit meer een Whirlpool voor mij.
1.
Maakte een storend en brommend geluid na aanschaf. Reparateur kwam langs en verving een lager. Hij vertelde me dat sinds de productie is uitbesteed aan Oost Europa en Azië de de kwaliteitseisen verlaagd zijn. Pas bij een aangetoond defect wordt een onderdeel vervangen met een lokaal geproduceerd onderdeel waarvan de kwaliteit geborgd is.
2.
Na een half jaar een error op het beeldscherm. Printplaat moest vervangen worden.
3.
Na 2 jaar een krakend geluid. Aandrijving van de draaiplaat defect. Net buiten garantie.
Voorheen was Whirlpool een betrouwbaar merk. Helaas moet ik na 2 jaar op zoek naar een nieuwe combi magnetron. Nooit meer een Whirlpool voor mij.
Beoordeel deze review:
Reacties (3)
Dit is typisch hetgeen ik eerder van Whilpool apparaten heb gehoord. Het prijsverschil met het andere uiterste (bijv. Miele) is dan ook een factor 10! of meer.
Ik neem aan dat je 2 jaar fabrieksgarantie had/kreeg? Bood de winkel of het merk je nog additionele garantie aan?
Ik neem aan dat je 2 jaar fabrieksgarantie had/kreeg? Bood de winkel of het merk je nog additionele garantie aan?
Hier dezelfde ervaring, na 2 jaar en 2 dagen de transformator kapot. Tijd voor een nieuwe, van een betrouwbaar merk deze keer.
Heb al mijn 2e Whirlpool Combi-magnetron, de 1e heeft 8 jaar probleemloos gewerkt, het model wat ik nu heb doet het al 11 jaar zonder problemen. Zo te lezen kan ik die kwaliteit nu niet meer verwachten.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/3914/crop5daf530caa307_cropped.png?f=community)