Specificaties 5.1-set met subwoofer en 2x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Samsung HT-F6530W Review

Nachoman 16 maart 2014, laatste update op 21 september 2015, 86 views

Samsung HT-F6530W

redelijk leuke set. voelt goedkoop aan dat piano zwarte plastic en ziet er goedkoop uit. Speakers en hoofdunit voelen ook erg licht. geluid is redelijk, niks bijzonders. Ik zou hem nooit hebben gekocht voor dit bedrag. 480 euro is maximum prijs vind ik.

Pluspunten

• zeer mooi uiterlijk
  • apps werken goed en zijn rijkelijk aanwezig
  • bluetooth speakers (achter) werken goed
  • bluetooth verbinding werkt goed op afstand

Minpunten

• krast snel
  • oogt goedkoop
  • voel goedkoop aan
  • Speakers zijn zeer licht

Geluidskwaliteit Score: 4
ik heb er 750 euro voor betaald bij mediamarkt, vind ik te duur.
ik wil nu al een andere, meer degelijk en beter geluid.
ik kan me niet voorstellen dat de speakers van goede kwaliteit zijn als ze zo licht zijn.
klinkt wel ok verder, maar niks om over naar huis te schrijven.
Zitten van die dunne priegel kabeltjes bij (wanneer niet?) en al bij al weet ik nu zeker dat ik volgende keer een receiver koop met alle opties die ik graag wil en dan zelf speakers erbij koop, want dat is gewoon zonde van mijn geld. voor 450 euro was het nog wel ok geweest.

Heb jij ook een Samsung HT-F6530W?