Sony Gold Wireless Headset Zwart

Specificaties Draadloos RF met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Sony Gold Wireless Headset Zwart Review

dorus2828 16 maart 2014, laatste update op 16 maart 2014, 1.621 views

Sony Gold Wireless Headset Zwart

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • goede accu-duur
  • comfortabel
  • goedkoop
  • demping omgevingsgeluid

Minpunten

• voor muziek minder geschikt, er zijn betere stereo headsets voor muziek.
  • geen bluetooth

Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 5
Voor minder dan €100,- een erg goede headset. Eenvoudig in gebruik, ik gebruik deze ook voor de pc met de usb stick die erbij zit. Op de pc heb ik nog geen gebruik gemaakt van de microfoon, ik weet dus niet of deze werkt.

Ik gebruik deze headset met de ps3, ps4, vita en pc. Het is een eenvoudige plug and play headset, je kunt via de psn app wel wat instellen. De headset heeft een behoorlijk volume, een goede bas balans en ook het surround systeem is goed. Je heb de headset gebruikt bij Hitman, je kan hierdoor goed bepalen waar vijanden staan.

De instellingen via de app gaan iets verder dan een equalizer, er is een aantal pre-sets waaruit gekozen kan worden. Het effect hiervan heb ik nog niet kunnen vaststellen.

De bouwkwaliteit lijkt goed te zijn, het geheel is gemaakt van plastic. Zwart aan de buitenkant en blauw(nep)leer van binnen. De oorschelpen verschuiven in de hoofdband.

Op de headset zitten een aantal kopjes:
- volume instellingen
- bass boost
- mute
- virtual surround systeem/stereo
Je kunt via de headset geluid en stem apart regelen.

Ook is de headset te gebruiken met een 3,5mm verlengstukje, deze is meegeleverd. Hierbij is surround geluid niet mogelijk.

Opladen is met een micro-usb en de accu-duur is ongeveer 8 uur.

Heb jij ook een Sony Gold Wireless Headset Zwart?

Reviews door de redactie

je hebt gelijk, kleine aanvulling gedaan.

Als je er nog iets over wil weten, hoor ik het graag.
Ik ben er erg tevreden mee en zou de headset zeker aanbevelen.
Kijk dat ziet er een stuk mooier uit! Alleen schrijf misschien ook een stukje over de prijs, want 90 euro is een hoop geld, daar heb je een hele mooie Razer voor bijvoorbeeld! ;)

[Reactie gewijzigd door two op 16 maart 2014 22:40]

Haha, hij heeft et aangepast, maar als "goedkoop" bij de positieve punten gezet :p
Is dat nodig? Je kan toch wel een wat langer stukje tekst schrijven? Je vertelt dat de headset plug & play is en je wat dingen kan instellen.. Dat is geen review!
Heb je de Mic op PC al getest (bv skype of Ventrilo/Teamspeak)?