Apple iPhone 5s 32GB Grijs

Specificaties 4" • 1136x640 • 32GB - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 5s 32GB Grijs Review

Anoniem: 559133Newbie 9 maart 2014, 928 views

Apple iPhone 5s 32GB Grijs

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk, snel, licht, scherm niet te klein, start snel op, goede camera, goed uiterlijk, vingerafdruk scanner, mooie kleur, groot geheugen, dubbele flits.

Minpunten

• Als je de iPhone de hele dag gebruikt heb je aan het einde van de dag echt een oplader nodig!

Ik heb voor de 5S al een iPhone 4 gehad waar ik erg tevreden mee was. De iPhone 5S vind ik een grote verbetering, hij is snel, heeft een goede camera, vingerafdruk scanner maakt het ontgrendelen van de telefoon heel erg makkelijk. Daarnaast vind ik de telefoon erg gebruiksvriendelijk. De software zit lekker simpel in elkaar en je hoeft zelden te zoeken in de instellingen als je iets aan of uit wil zetten. Dit had ik bij mijn Android toestel wel. De 5S is lekker licht, het gewicht was even wennen omdat de iPhone 4 natuurlijk zwaarder is door de glazen achter en voorkant maar dit is binnen een dag al weg.

Heb jij ook een Apple iPhone 5s 32GB Grijs?