Gigabyte ECO600 Review
Ik heb deze muis nu ongeveer een week in gebruik.
Alhoewel de muis prima in de hand ligt, ben ik er nog niet echt "impressed" van.
Deze muis heb ik gekocht ter vervanging van mijn Roccat Kova+ omdat daarbij de scrollwheel niet meer fatsoenlijk werkte, maar met gamen laat hij mij geregeld in de steek.
De muis heeft er een handje van om knopklikken niet te registreren, en soms (zij het in mindere mate) wordt je zijwaardse beweging niet goed geregistreerd, ondanks het feit dat de ontvanger op nog geen halve meter afstand is ingeplugd zonder dat er iets tussen zit.
Een snelle druk op de "reset" knop op de onderkant bied dan een aantal seconden uitkomt, maar het probleem komt steeds terug.
Pluspunten
Goede ergonomie Knoppen voelen solide aan Leuke "rubber" coating Komt in een stevige, plastic transport case met een uitsparing van foam waar de muis exact in past. USB ontvanger kun je in de onderkant van de muis stoppen voor opslag / transport etc.
Minpunten
Klikken en bewegingen worden niet goed gedetecteerd De verlichting op de muis zoals die op vrijwel iedere foto te zien zijn zijn misleidend, bij mijn Kova branden ze constand en kun je zelfs de kleur instellen, bij de eco 600 brand het lampje alleen even tijdelijk wanneer je de dpi veranderd.
Eindoordeel
Ik heb deze muis nu ongeveer een week in gebruik.
Alhoewel de muis prima in de hand ligt, ben ik er nog niet echt "impressed" van.
Deze muis heb ik gekocht ter vervanging van mijn Roccat Kova+ omdat daarbij de scrollwheel niet meer fatsoenlijk werkte, maar met gamen laat hij mij geregeld in de steek.
De muis heeft er een handje van om knopklikken niet te registreren, en soms (zij het in mindere mate) wordt je zijwaardse beweging niet goed geregistreerd, ondanks het feit dat de ontvanger op nog geen halve meter afstand is ingeplugd zonder dat er iets tussen zit.
Een snelle druk op de "reset" knop op de onderkant bied dan een aantal seconden uitkomt, maar het probleem komt steeds terug.
Alhoewel de muis prima in de hand ligt, ben ik er nog niet echt "impressed" van.
Deze muis heb ik gekocht ter vervanging van mijn Roccat Kova+ omdat daarbij de scrollwheel niet meer fatsoenlijk werkte, maar met gamen laat hij mij geregeld in de steek.
De muis heeft er een handje van om knopklikken niet te registreren, en soms (zij het in mindere mate) wordt je zijwaardse beweging niet goed geregistreerd, ondanks het feit dat de ontvanger op nog geen halve meter afstand is ingeplugd zonder dat er iets tussen zit.
Een snelle druk op de "reset" knop op de onderkant bied dan een aantal seconden uitkomt, maar het probleem komt steeds terug.
Beoordeel deze review:
/u/436539/oneplus.png?f=community)