Trust EasyClick Wireless Mouse

€ 14,99

Trust EasyClick Wireless Mouse Review

zjeeraar84 5 maart 2014, 228 views

Trust EasyClick Wireless Mouse

Pluspunten

• Goedkoop
  • Precisie
  • Vorige en volgende knoppen
  • USB ontvanger past in de onderkant van de muis

Minpunten

• Muisklik voelt en klinkt wel enigzins goedkoop (behoorlijk 'plastic' klik)
  • Incidenteel connectieverlies
  • Geen batterijniveauindicatie

Ik was op zoek naar een muis voor mijn laptop. De ingebouwde touchpad werkt prima maar werkt toch langzamer dan een muis. Daarnaast gaat de muis van mijn duim (woorspeling) wel eens over de touchpad heen tijdens typen wat opgevat wordt als een click wat onbedoelde effecten heeft. Tevens wilde ik ook incidenteel een RTS of shooter spelen.

Deze muis kwam ik per toeval tegen bij het Kruitvat. Aangezien het zondag was en alle andere winkels dicht, en ik zin had om Starcraft te spelen, heb ik hem zonder enig vooronderzoek meegenomen. Om de prijs hoef je het immers niet te laten bij deze muis.

Inmiddels 2 dagen verder, de muis bevalt prima! Het is niet de beste muis ooit, maar dat kan ook niet voor dit geld. Hij voelt stevig aan, is erg precies, de knoppen voor 'vorige' en 'volgende' werken ook erg handig. Het design is ergonomisch, past goed bij mijn hand.

De muisklik voelt en klinkt wel goedkoop, en moet naar mijn smaak met iets teveel kracht ingedrukt worden. Ook 2x gehad dat de verbinding tussen muis en ontvanger verbroken was, enige wat hielp was USB ontvanger loshalen en opnieuw plaatsen.

Over het batterijverbruik kan ik nu nog niet oordelen, maar ik mis wel software met een batterijindicatie.

Heb jij ook een Trust EasyClick Wireless Mouse?