Specificaties Rad. R9 280X (1GHz), 3GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB Review

pbaranyi 4 maart 2014, laatste update op 11 maart 2014, 662 views

MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudige installatie
  • Geluid productie

Minpunten

• Warmte productie
  • De kaart heeft het na 2 weken begeven en is terug gegaan naar de leverancier (megekko) afhandeling goed. Ga nu waarschijnlijk voor de MSI 770 gaming. Hopelijk begeeft deze het niet.

2 weken na aankoop heeft de Videokaart het begeven. Tot dat moment was ik zeer tevreden over het product. Hij werd wel wat warm (ok misschien een beetje heel erg warm 95graden) bij een spelletje BF3 op ultimate. Ik dacht dat dit hoorde bij de kaart. Heb hem nu terug gestuurd naar MeGekko en laat nog wel weten of hij vervangen wordt.
-------
Update: MeGekko heeft de RMA goed behandeld het geld wordt terug gestort.
-------
Zelfs als de kaart heet was viel de geluidproductie reuze mee.

De kaart functioneerde verder naar behoren alleen werd hij verschrikkelijk heet (maar dat schijnt normaal te zijn voor de 280x). Ik kan er toch niet mee leven en ga voor een MSI 770 gaming. Iets sneller en ik wil toch geen crypto currency minen

Heb jij ook een MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB?