Specificaties Socket AM3+ met AMD 970 chipset - Bekijk alle specificaties

ASRock 970 Extreme4 Review

mouse86 2 maart 2014, laatste update op 3 april 2014, 789 views

ASRock 970 Extreme4

Pluspunten

• Stabiliteit,
  • Aanwezige poorten

Minpunten

• Geen

Layout Score: 5
Aangezien er al een goede review is geplaatst door een andere tweaker, wil ik eraan toevoegen dat ik 4 van deze borden in gebruik heb sinds november 2013.

Daarvan staan er 3 stuks 24h per dag aan (servers) en één daarvan gebruik ik voor desktop omgeving. Er staat bij de servers Windows 7 op en op de desktop omgeving Windows 8.1. Bij beide edities is de gehele installatie zonder problemen verlopen.

Tot nog aan toe, na 4 maanden, is er geen een met problemen en werkt het super stabiel!

Ben er zelf enorm blij mee met de aankoop van deze moederborden. Mocht ik alsnog in de toekomst toch problemen ermee krijgen, dan update ik deze review.

Heb jij ook een ASRock 970 Extreme4?

Hallo mouse86 :)

Ik zie dat je er drie gebruikt als server. Dan neem ik aan dat bij jou RAID gewoon werkt!?
Bij mij is btw ook de audiochip ondertussen overleden.
Ach ja, waarschijnlijk een Maandagmorgengevalletje (voor Scrabble) ! ;)
Hoi,

Nee ik heb geen raid gebruikt. Dit doe ik nooit meer met on-board raid oplossingen, ik heb daar slechte ervaringen mee.

Audio werkt nog steeds bij allemaal. Sowieso staan de servers nog steeds aan en vertonen nog geen mankementen :-).