Apple iPod Shuffle V4 2GB Zwart Review

TobyHazelaarNewbie 27 februari 2014, laatste update op 30 maart 2014, 371 views

Apple iPod Shuffle V4 2GB Zwart

Pluspunten

• niet te duur.
  • zeer goede batterije.
  • ziet er strak uit.
  • de voice-over knop werkt goed, en een prettige stem.

Minpunten

• percentages mogen iets duidelijker aangeven worden
  • oplaad snoertje mocht iets langer

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik vind de ipod shuffle een ontzettend fijn apparaatje. De ipod doet gewoon wat hij moet doen en ook waarvoor ik hem heb gekocht. Ik heb hem gekocht omdat ik ontzettend veel muziek luister, en aangezien ik dat altijd eerst via mijn mobiel deed (samsung galaxy s3) raakt hij snel leeg. Dus heb ik eventjes wat opgezocht op internet voor een goeie mp3 speler en vooral eentje die lekker klein is en een goeie batterije heeft. Toen vond ik de ipod shuffle, de prijs vond ik niet te duur. En heb hem dan ook maar direct de volgende dag besteld.

De ipod heeft een paar kleine minpuntjes, zo zegt die alleen bepaalde percentages van hoeveel procent je ipod nog is opgeladen. Zo zegt die alleen: 100% 75% 50% 25% en bijna leeg. Ook had apple het snoertje waarmee je je ipod moet opladen iets langer mogen maken. Maar al met al ben ik zeer tevreden

Ik hoop dat dit een beter beeld heeft gegeven van de Ipod shuffle. Ook hoop ik dat mijn eerste review okay is? als u nog vragen hebt, beantwoord ik ze graag!

Heb jij ook een Apple iPod Shuffle V4 2GB Zwart?