Asus N76VZ-V2G-T1120V Review

Anoniem: 582178Newbie 27 februari 2014, 420 views

Asus N76VZ-V2G-T1120V

Pluspunten

• Mooi geluid
  • HD beeld

Minpunten

• Slechte WIFI
  • Niet geschikt voor 3D renderen
  • Niet geschikt voor medium - great gaming
  • Accu gaat snel op

Ik heb aan het begin van mijn studie in 2012 deze laptop aangeschaft bij Campusshop, op aanraden van mijn school.

***Als je een gaming laptop zoekt of voor de productie van games kies deze NIET***

Na aanschaf heb ik veel problemen gehad met deze laptop, onder anderen een belabberde wifi verbinding (valt uit om de minuut).

Deze laptop is NIET geschikt voor medium gaming en 3D renderen.
Eigenlijk helemaal niet geschikt voor mijn opleiding. BIjna mijn hele klas heeft deze laptop aangeschaft en bijna de hele klas heeft hem ook weer door verkocht.

Als je hem alleen gebruikt voor microsoft word, powerpoint een HD beeldscherm etc. Dan zou ik zeggen kies maar wat goedkopers, het is het niet waard.

Als je hem gebruikt voor Audio uiteinden dan is dit een zeer geschikte laptop, het geluid is mooi, dus al heb je een baan/studie in die trant dan is dit perfect.

Heb jij ook een Asus N76VZ-V2G-T1120V?

Vraag & Aanbod

Jammer op te lezen dat het gamen niet goed gaat en dat je accu snel leeg is.
Heb je de lader aan je laptop hangen tijdens het gamen of heb je het op de accu getest?
Ik heb op Medium settings geen problemen als ik een game wil spelen

Heb dan wel de asus n76vz-v4g-t1240h.
Verschilt niet super veel naar mijn inziens
ik heb zelf ook een 650m en een fullhd scherm, maar bv AC4 hoef ik niet op fullhd te proberen. dan haal je ent 30 FPS, voor mij veelste weinig. Op 768p met custom setting die tussen medium en high inzitten haal ik wel rond de 60 FPS. Dit geld voor de meeste recente spellen. Een spelletje spelen gaat prima, mits je teruggaat naar 768p. Fullhd is voor deze kaart te veel gevraagd.

Ps. al vergeet je de oplader erin te doen lopen de meeste games bij het opstarten al bijna vast, dat merk je snel zat.
Met een 650m moet je ook niet willen gamen oo fullhd. Iets wat je van te voren had kunnen weten. Voor het betere wrk heb je niks een een dunne en hippe asus die graag een ultrabook wilt zijn
Hij werd aangeraden door mijn school/opleiding, ik had wel verwacht dat hun er verstand van zouden hebben, ik wist zelf echter niks over laptop specificaties dat is nu wel veranderd.

Ik dacht ik waarschuw andere mensen alvast, hopelijk dat zei niet dezelfde fout maken als ik.
Had je echt verwacht dat je kon gamen op een Ultrabook? Daar zijn deze toch helemaal niet voor bedoelt? Slecht opzoekwerk noem ik dit, niet echt een mankement van het toestel.
0Anoniem: 582178
@Jarrichvdv3 april 2014 23:49
Mijn school, een grafische scool had deze laptop aan geraden voor render werk en 3D werk en ik had zelf helemaal geen idee over wat een goede laptop zou zijn, nu is dat echter veranderd en beoordeel ik de laptop op de kwaliteit, aangezien deze slecht is voor de prijsklasse.