Liebherr TP1764-21 Review

nomisxNewbie 24 februari 2014, 770 views

Liebherr TP1764-21

Pluspunten

• Stil
  • Digitaal display
  • Led verlichting
  • A+++

Minpunten

• Verwarmingselement in de koelkast

Energieverbruik Score: 2
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van deze koelkast. Het a+++ voelt goed. Led-verlichting, digitale temperatuur aanduiding. Totdat ik kort geleden tegen de binnenkant van de wand kwam. Net onder de thermostaat. Daar is de wand warm. Dermate van een verwarmingselement die ervoor zorgt dat de vriezer genoeg koelt. De koelkast wordt in die buurt warm en haalt de ingestelde temperatuur bij lange na niet. In het instructieboekje staat vermeld dat die plek in de koelkast de koudste plek is. Naar mijn weten is dat niet waar. Een koelkast die een verwarmingselement in de koelruimte heeft lijkt mij niet een oplossing voor dit probleem (genoeg koeling voor de vriezer). Jammer, liebherr maakt mij niet blij.
Mijn advies: koop deze niet

Heb jij ook een Liebherr TP1764-21?