Specificaties 331mm breed en 272mm lang (Aluminium) - Bekijk alle specificaties

Roccat Alumic Hardpad Review

stealhtfire 21 februari 2014, 431 views

Roccat Alumic Hardpad

Gemaakt met een snel en control oppervlak, maar ik moet zeggen dat het control oppervlak alsnog veels te snel is, mijn huidige uit elkaar vallende razer vespula is echt veel beter voor controle, daarom de roccat alumic gewoon terug gebracht naar de winkel, en kan ik weer verder gaan met het zoeken naar een andere voor echt goede controle.

Verder is de alumic wel een prima muismat, niks aan op te merken. De lagen blijven ook goed vastzitten op de middenplaat en laten niet snel los, wat bij de razer vespula toch niet zo is en door zeer goedkope lijm laat zo van elkaar los. Dit probleem met de lijm heb ik ook gehad met een oudere razer mamba, thumbside side rubber laat ook zo los.

Tevens ook de vinden bij media markt voor 27 euro, teminste daar heb ik hem net vandaan gehaald en weer naar terug gebracht.

Heb jij ook een Roccat Alumic Hardpad?