Razer Vespula Review

stealhtfire 20 februari 2014, 196 views

Razer Vespula

De lagen blijven niet goed op de middenplaat en door zeer goedkope lijm laten ze zo van elkaar los. Dit probleem met de lijm heb ik ook gehad met een oudere razer mamba, thumbside side rubber laat ook zo los.

Ook zou ik liever hebben dat de polsonderstening los meekwam, ik zelf heb hem er dan ook gewoon afgeknipt, kon ik gelijk veel beter van de muismat gebruik maken dan met de polsondersteuning eraan vast.

Ook wordt hij vrij snel vies als je ook maar beetje warme handen hebt, maar het is dan ook wel weer vij makkelijk schoon te maken.

Heb jij ook een Razer Vespula?